Kā izturēt brāzmas sacensību laikā?

Lieta kļūst sarežģīta, ja tumši mākoņi veidojas pretēji vēja virzienam, un horizonts izskatās vairāk kā nakts nekā diena. Vēss mākoņi ir brīze, bet vai tas var pasludināt būtiskas izmaiņas laika apstākļos? Vai jūs varat izdzīvot ar pludmali vai arī vajadzētu mainīt?

Kamēr jūs varētu būt labi saskaņā ar pašreizējiem apstākļiem, neko nedarot riskē pūst buras vai varētu pilnībā pārtraukt jūsu sacīkstes. Bet, lai nomainītu strēles vai nometiet spinnaker, jūs varētu zaudēt sacensību. Tas ir azartspēle, bet sarunas aizkavēšana, kamēr jūsu apkārtnes kuģi atrodas uz to starplaikiem, iespējams, ir pārāk vēlu.

Kad skandāls ierodas, kā jūs to darīsit, būs atkarīgs no laivas, kuru jūs braucat. Dayboat jūrniekiem ar universālajiem purviem ir maz iespēju, taču tie, kas atrodas uz lielākām laivām, var kļūt par dārgu kļūdu, ja viņiem ir nepareiza priekšpuse vai spinnaker. Ir vieglāk arī nenovērtēt vējšilu ietekmi. Drebējošs ekipējums pieaugošajā vējā drīz zaudēs koncentrāciju, tādēļ ir jānomaina drēbju drēbes uz rokām zem klāja.

Kamēr stūrmanis un trimeri rūpējas par burām, navigatoram un taktikam ir jāgaida nākotne, lai izlemtu, kā ar šo laivu iziet cauri šai triecienam, kad laiva ir neskarta un pirms iepakojuma.

1. Paredzēšana

Jūs bieži redzēsiet skandālu, kas nāk pret jums kā smags lietus un / vai liels mākoņu uzkrāšanās. Galvenā prioritāte ir apsvērt apkalpes un laivu drošību. Ja jūs esat tuvu Lee krastam, mēģiniet iegūt tik daudz jūras telpas, cik vien iespējams – laiva, iespējams, kādu laiku ilgi izdzīvos bez platformas, tā nebūs labi nomazgāta uz pludmali vai klintis.

Centieties novērtēt, vai tas ir īss “vienreizējs” skvols zem mākoņa vai laika apstākļu sistēmas maiņa, kas varētu pasludināt virkni lielu pūtēju vai pastāvīgu windshift. Katrā ziņā jums vajadzētu nokļūt gaidītās maiņas iekšpusē.

2. Runājiet ar savu apkalpi

Pārrunājiet savas buras izmaiņas un prioritātes: vai jūs vispirms dodies uz mazāku klīveri vai rifu, vai jūs vienkārši pametat riņķi un rifu galveno, ja skandāla būtu tik slikta? Pārliecinieties, vai izvēlētā burze ir tuvu zemāk esošajai rokai.

Ir būtiski saglabāt stūrēšanu, tādēļ, ja apstākļi nav ārkārtēji, buržu pilnīga krišana nav lieliska ideja. Ja tas izpaužas patiešām slikti un jums ir motors, neaizmirstiet pārbaudīt loksnes un puišus pār bortu, pirms jūs nodot dzinēju pārnesumā.

3. Neļaujiet burām iesprostot

Ir nedaudz nepareizs uzskats, ka priekšējā vēja izvēle ir vissvarīgākā lielās laivās. Galvenais ir tas, lai buras neuzbruktu sevi līdz nāvei – neatkarīgi no izmaksām, kas jums ir nauda, ir grūti kontrolēt laivu, kad buras ir nekontrolējamas.

Pārvietojiet jibu automašīnas atpakaļ, lai saglabātu pēdas bīdes, bet augšā savīti un, ja jums ir athwartships dziesmas, nometiet automašīnas uz leju. Tas ir labāk nekā atvieglošanas loksnes, kas parasti padara galvu virspusējus pilnīgākus – ne to, ko vēlaties ar spēcīgu vēju.

Galvenais ir arī savīti ar kicker atvieglota, bet neļaujot tai sagriezties, un ir vērts mazināt backstay, lai samazinātu slodzes un līkumu platformu.

4. Burāšana pa upi

Vērpšana, braucot pa ledus, vienmēr ir sarežģīta. Daļai jūsu taktika būs atkarīga no laivas tipa; Mūsdienu laivas, piemēram, TP52, mēdz iet ātrāk, jo tās kuģo diezgan tuvu vēja ātrumam, līdz tas izpaužas ārkārtīgi. Ja tas ir milzīgs skvols, noņemiet spinnaker. Pretējā gadījumā jāņem vērā, ka šis darbs var samazināt ātrumu, tāpēc kuģi kļūst grūtāk rīkoties.

Šeit ir galvenais vēja leņķis. Ja jūs varat pakārt uz spinnaker, triks nav braukt tik dziļi, ka jūs riskējat ķīniešu braukšana, bet ne tik liela, ka jūs riskējat sānsveri. Pārvietojiet apkalpi pa labi uz pakaļgala un nedaudz nometiet lapu, bet ne tik daudz, lai aizvērtu aitos galvu.

Ja jūs spin out, vislabāk to darīt, ir saglabāt lapas un puiši, bet pūst halyard (lai gan ne pilnībā) – tas saglabās klija tuvu laiva, bet ne zem laiva.

5. Piekrastes un piekrastes vētras

Es nedomāju, ka pastāv milzīga atšķirība starp strupceļu risināšanu piekrastē un ārzonā, izņemot to, ka jums būs vairāk jūras telpas ārzonas, kas no sacīkšu viedokļa nozīmē, ka jums ir vairāk laika, lai atgūtu.

Galvenais ir rūpējas par laivu – pārliecinieties, ka esat spējīgs turpināt sacensības, lai gan īstermiņā jūs varētu būt mazliet pārāk piesardzīgs.