Laivas izmērs līdz jaudas attiecībai

Dinghi un citas līdzīgas vieglās laivas parasti prasa tikai vienu cilindru no ārpuses. Ne tikai tas, ka 2 – 3,5 zirgspēks ir pietiekams, lai to darbinātu. Ja laiva var pārvadāt 100 kg vai ir vismaz 20 pēdas liela, tad tai nepieciešams apmēram 4 līdz 6 zirgspēkstacijas, vienlaikus prasot vienu cilindru.

Zvejas laivām un burātājiem, kas izgatavoti no stikla šķiedras vai alumīnija, kas ir lielāki par 14 pēdām, būs jāaizņem ar diviem baloniem. Šīs laivas, ņemot vērā to izmēru, ir lielākas tehnoloģijas, un to varēs darbināt no 8 līdz 20 zirgspēkiem.

Laivām, kurās var pārvadāt apmēram 8 cilvēkus, būs vajadzīgs daudz enerģijas. Lai šos kuģus pareizi darbinātu, ir vajadzīgi piepūšamie dzinēji ar četriem līdz sešiem baloniem un var sasniegt 75-90 zs. Laivotājiem būtu jāapsver iespēja uzstādīt divus piekarināmus dzinējus laivai, lai tie varētu ilgi zvejot vai iziet jūrā. Bet šīs ekskursijas prasa, lai jūsu outboards būtu apmēram 400 zs.

Getting divi motori
Pros:

Tas palielinās jūsu laivas ātrumu
Jums būs rezerves, ja dzinējs ir sadalīts.
Lai gan tas ir taisnība, pievienojot divus dzinējus, var sasniegt ātrāku ātrumu, jums ir jāņem vērā tā izmaksas. Kam ir divi dzinēji, jums būs jāsaglabā divi. Ne tikai tas, ka kopējā summa abām ir dārgāka.

Jums ir jāpārliecinās, ka abi motori ir savienoti atsevišķi. Tas nozīmē, ka enerģijas un degvielas avotiem joprojām var piekļūt, pat ja otrais motors apstājas. Ņemot šo modifikāciju jūsu laivā var maksāt jums, bet tas nav slikts piesardzības pasākums.

Padoms. Saņemiet satelīta tālruni, lai jūs vienmēr varētu vērsties pie palīdzības, pat ja jūs esat ārpus ūdens.

Pārbaudiet savu propelleri
Četru asu nerūsējošā tērauda dzenskrūve ir laba izvēle daudziem boaters. Jaunāki outboards parasti saņem pienācīgu vienu tā, nav nepieciešams to aizstāt. Bet, ja jūs esat ieinteresēts testēt tā veiktspēju, varat mēģināt sasniegt motora maksimālo apgriezienu skaitu un noskaidrot, vai prop ļauj motoram pārsniegt apgriezienu. Ja tas ir, tas ir zīme, ka tas radīs berzi, kas var sabojāt jūsu motoru.

Jūs varat arī palaist laivu pie plaša atvēruma droseļvārsta, lai novērotu tā piķi. Ja jūs esat iegādājies lietotu laivu, jums jāpārliecinās, ka jūs to nesaņemat ar bojātu balstu, jo tas var izraisīt motora pārrāvumu.

Regulāra apkope
Jo vairāk jūs saglabājat savu laivu, jo vieglāk process būs ikreiz, kad jūs to darīsit. Ja jūs to ilgu laiku atstājat novārtā, tas atradīs veidu, kā atgriezties pie jums, pārkarsējot motoru, izraisot koroziju un noplūdes. Šeit ir daži veidi, kā to novērst.

Lai novērstu aizsērēšanu, vienmēr pārbaudiet, vai šļūtenes un savienotājelementi ir jāaizstāj.
Vienmēr meklējiet dzinējus dzenskrūvē. Atkarībā no tā, ko atradīsit, nekavējoties labojiet vai iegādājieties jaunu.
Izvairieties no kondensāta, vienmēr saglabājot degvielas daudzumu, un vienmēr, kad pievienojat jaunu degvielu, vienmēr izmantojiet degvielas stabilizatoru.

Hey, visi jahtu cienītāji, mani sauc Artūrs. Mēs esam neliels domubiedru pulciņš, kas uzdrošinājās izmēģināt šo lielisko dzīvesveidu. Un nenožēlojam to ne brīdi. Šī mājaslapa tapa, lai pamudinātu vairāk cilvēku uzdrīkstēties teikt dzīvei lielo JĀ!